IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 [MONTAŻYSTA OBRAZU] Keo

Go down 
AutorWiadomość
Keoś
Odkrywca
Odkrywca
avatar

Liczba postów : 56
Data dołączenia : 28/08/2016

PisanieTemat: [MONTAŻYSTA OBRAZU] Keo    Czw Mar 30, 2017 8:53 pm

Nwm tak jakoś mi się nudziło i ten, nono tak wyszło.
Dodałam pyłki pf
O i od razu mówię, dobranie osób na daną postać jest przypadkowe, pierwsze skojarzenie z np. Nico dla mnie to Sadak, także nie bić proszę.

http://uploadfile.pl/pokaz/1057369---xxkn.html

kto to kevin
Powrót do góry Go down
Torine
Ambitny kumpel
Ambitny kumpel
avatar

Liczba postów : 152
Data dołączenia : 18/04/2016
Wiek : 14
Skąd : Notes mi senpaj

PisanieTemat: Re: [MONTAŻYSTA OBRAZU] Keo    Pią Mar 31, 2017 11:32 am

Pozwolę sobie się wypowiedzieć~

Musiałam obejrzeć drugi raz, żeby dojrzeć kto "jest" na daną postać. Czcionka, cóż, nie pasuje do piosenki - Kaguya to albo taki zabieg jak Baquu (złączenie kilku różnych czcionek), albo delikatna, ale nie dziecięca czcionka, z "zawijasami", że tak to ujmę. Np. Taka Gabriola, albo jak się uprzeć to Vivida (?) albo Vladimir Script (dwie ostatnie nie mają polskich znaków). Poza tym czarne paski nie wyglądają zbyt fajnie (owszem, są wyjątki gdzie to dodaje coś fajnego do piosenki, ale Kaguya nią nie jest na twoje nieszczęście). W dodatku niekiedy nie mogę się rozczytać do Maki lub odróżnić ją od Nico. Do tego wszystkiego dochodzi brak przejścia, które nagle pojawiło się przy "Nico". Napisy latają po ekranie jak szalone - raz są u góry, raz na dole, ludzie, o co tu chodzi. Zwykle tekst piosenki dajemy na dole, a góra zarezerwowana jest dla okrzyków, czasem daje się je przy postaci która właśnie okrzyk czy dodatkowe linijki (zwykle w tekście w nawiasach) śpiewa. Nie przyczepiłabym się tak bardzo, gdyby nie te "skoki" napisów - to naprawdę denerwujące i męczące. No i brak przejścia też jest niestety minusem.
Jeszcze jedno, czego się przyczepię, to tło: dałaś fioletowy, statyczny loop (?) przy dynamicznej piosence. Postawiłabym tu na coś szybszego i bardziej wpasowującego się w BiBi.
A, i pod koniec troszkę spadł timing - napisy i pojawianie się postaci są na końcu nierówno z muzyką ^^"
Widzę za to, że przyłożyłaś się do drugoplanowej rzeczy zwanej awatarami. Wszystko fajnie, ładne przejścia tylko postawiłabym tu na żywe, kolorowe postaci - jeśli chcesz mogę ci pokazać kilka takich do Kaguyi na Discordzie. No i, zawsze przed ustawianiem renderów sprawdź na wiki center - tutaj center ma Nico, która znalazła się z boku.
Szczególnie jednak spodobał mi się początek. W fajny sposób wykorzystałaś rytm - na początku jest takie bam-- bam bam-- bam ba ba bam--, pisząc to.

Ogólnie to sama nie wiem, co powiedzieć. Gdybym była opiekunką, poprosiłabym Cię o coś jeszcze, ale nie jestem. Masz potencjał, tylko trzeba Cię trochę poduczyć ^^

PS. Wyrażam swoje zdanie, bo po prostu widzę co jest nie tak, a co mi się podoba i jest okej. Kev nie musi się tym wzorować, ani nie chcę go nakierowywać - to tylko moje skromne zdanie.
Powrót do góry Go down
http://Www.gunwo.pl
Kefir
Popularny
Popularny
avatar

Liczba postów : 215
Data dołączenia : 17/04/2016
Wiek : 15
Skąd : pooper

PisanieTemat: Re: [MONTAŻYSTA OBRAZU] Keo    Pią Mar 31, 2017 12:03 pm

DZIĘKUJE ZA ZABRANIE MI CAŁEJ ROBYTY D: Wszędzie dajesz tego samego loopa :::::::::Smile

Ogólna ocena.:
 

3/6 daj coś jeszcze.
Powrót do góry Go down
Torine
Ambitny kumpel
Ambitny kumpel
avatar

Liczba postów : 152
Data dołączenia : 18/04/2016
Wiek : 14
Skąd : Notes mi senpaj

PisanieTemat: Re: [MONTAŻYSTA OBRAZU] Keo    Pią Mar 31, 2017 1:00 pm

Proszę Kev, ale wypisałam te największe wady XD
Powrót do góry Go down
http://Www.gunwo.pl
Sponsored content




PisanieTemat: Re: [MONTAŻYSTA OBRAZU] Keo    

Powrót do góry Go down
 
[MONTAŻYSTA OBRAZU] Keo
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Lasek Buloński

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Rekrutacja :: Rekrutacja :: Zawieszone-
Skocz do: